середу, 18 травня 2016 р.

Співець свободи і братерства

 2016 рік в Україні проголошено роком  Івана Франка (Указ Президента України «Про вшанування пам’яті Івана Франка» №687/2015 від 08.12.2015.   І. Я. Франко - великий  поет, прозаїк і драматург, критик і дослідник літератури один з провідних діячів українського політичного життя. Його творча спадщина художніх і наукових праць, що увійшли до 50-томного зібрання творів – нетлінне надбання національної скарбниці українського народу, яскраве свідчення величності духу великого Каменяра і Вічного революціонера.
 «Співець свободи і братерства» під такою назвою в бібліотеці діє книжкова  виставка – подорож, на якій представлено матеріали про життєву і творчу стезю великого Каменяра.


 «На дні моїх споминів і досі горить той маленький, але міцний вогонь… Це вогонь у кузні мого батька. І мені здається, що запас його я взяв дитиною в свою душу на далеку мандрівку життя»,- писав той, хто світив цим вогнем найтемніші куточки життя народу, змалював їх перед цілим світом. Найбільшої слави Іван Франко зажив як поет. Він називав поезію «вогнем в одежі слова». Для дітей середнього і старшого шкільного віку в бібліотеці пройшла година поезії під такою ж назвою «Вогонь в одежі слова», де звучали вірші зі збірки поезії «З вершин і низин», «Зів’яле листя», « Мій Ізмарагд», «Із днів журби». Творчість І.Я. Франка полум’яна і пристрасна, звернена спалахами своїми вперед, в майбутнє. Увесь свій невмирущий талант, серце і життя він віддав Україні.

Немає коментарів:

Дописати коментар